Bedenk dat profielfoto's op LinkedIn vaak heel klein getoond worden. De herkenbaarheid van de persoon in kwestie is echter van belang. Vergelijk de eerste twee foto's hieronder met de andere kiekjes. Wat zou uw keuze zijn?

Kom naar de Profielfoto Inloopmiddag. Klik hier!

Wat voor profielfoto heeft u zelf op LinkedIn? Die leuke vakantiefoto in het  zwembad?  Een foto toen u de hond aan het uitlaten was?  Die spontane foto op dat feestje met een biertje in de hand?

Mag het wel zakelijk!

LinkedIn is geen Facebook! En zeker geen Tinder. Op LinkedIn hoort een professionele foto die laat zien wie u bent. Op een zakelijke manier. En dat is ook weer anders dan een foto voor een paspoort of rijbewijs.

Wilt u de medewerkers van uw bedrijf professioneel laten overkomen?  Regel dan een fotosessie. Ik kom op locatie. Daar bouw ik een kleine studio op. En uw medewerkers kunnen één voor één op de foto. Op een professionele manier waardoor ze ook herkenbaar zijn.

Klik hier voor tien tips voor een goede profielfoto op LinkedIn.

Wat kost me dat?

Leuk, denkt u nu wellicht. Maar wat gaat me dat kosten? Ik betaal zeker de hoofdprijs? Zeker niet!!

Ik kom naar uw kantoor in Nederland en bouw daar een kleine studio op. De kosten hiervoor, inclusief het maken van een profielfoto van 1 tot en met 10 mensen: 250 euro. Dit is mijn standaard tarief hiervoor. Dus ook als er bijvoorbeeld acht mensen op de foto gaan. Of zeven, of vijf. Maar als ik u alleen moet fotograferen, laten we dan even overleggen 🙂

Extra medewerkers fotograferen, van 11 tot 50 medewerkers, kost 20 euro per persoon bovenop mijn standaard tarief . Aantallen daarboven op aanvraag.

Ik bereken geen extra kosten voor reistijd of kilometers. Ook niet als ik 200 kilometer voor u moet rijden. Nee, heldere tarieven (exclusief btw). Ik ga voor duidelijkheid.

Voor alle sociale media

Foto’s worden professioneel bewerkt en aangeleverd in het door LinkedIn geadviseerde formaat van 425 x 425 pixels (72dpi). De foto’s mogen (na betaling, da’s logisch) door uw medewerkers niet alleen op LinkedIn maar óók op de andere sociale media, zoals Facebook en Twitter, gebruikt worden. En als ze zouden willen ook op Tinder, maar daarvoor zijn andere foto's veel beter!

Dat is wel erg goedkoop!

Klopt inderdaad. Als fotograaf wil ik de beste foto voor iedereen. Maar op LinkedIn lijkt het wel alsof mensen zichzelf niet serieus nemen. Of erger nog: hun bedrijf niet serieus nemen! En dat moet anders.

En natuurlijk ... Natuurlijk hoop ik dat bedrijven mij na de LinkedIn-sessie vragen voor meer foto-opdrachten: corporate foto's, events. Dat u mij opnieuw vraagt!

Vanzelfsprekend hoop ik dat u als opdrachtgever denkt: “Marco maakt mooie foto’s, het is een leuke vent, hij heeft een wat vreemde keuze voor schoenen maar 'desondanks' vraag ik hem opnieuw.” Het zou toch raar zijn als ik die verwachting niet zou hebben?

Ik bied u de mogelijkheid om enerzijds goede profielfoto's voor LinkedIn te realiseren voor uzelf en uw medewerkers. Anderzijds is het een kennismaking met mij als fotograaf in de dagelijkse praktijk. Een betaalbare manier om een fotograaf in de praktijk te 'testen'. Want iemand beoordelen op foto's alleen ... Hij moet toch ook wel een beetje leuk én aardig zijn voor u, voor uw medewerkers en uw klanten!

Genoemde tarieven gelden onder voorbehoud van wijzigingen.